środa, 13 stycznia 2016

Pokoik Ali





W tym wpisie podzielę się z Wami moimi planami na przyszły tydzień. Moja córeczka Ala zaczyna ferie i jedzie na dwa tygodnie do swojej ukochanej babci do Zakopanego. Wpadłam więc na genialny pomysł, by pod Ali nieobecność zrobić remont w jej pokoiku. Pomyśl zrodził się w mojej głowie spontanicznie, gdy podczas wizyty u koleżanki zobaczyłam w pokoju u jej syna piękne mebelki. Dawno niczym się tak nie zafascynowałam. Meble były jasno- szare z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Czego to Ci ludzie nie wymyślą teraz!
Koleżanka pokazała mi stronę na której mogę zapoznać się z ofertą.    Przez cały weekend wybieraliśmy z mężem meble i nie mogliśmy się zdecydować. Wszystkie są piękne, ale jednogłośnie wygrały mebelki ze zwierzątkami. Ala uwielbia zwierzaki, wiec na pewno będzie zadowolona. Już nie mogę się doczekać remontu. Zdam wam fotorelacje jak przebiegał remont i na pewno zobaczycie efekt końcowy! Trzymajcie kciuki i do następnego napisania.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz