poniedziałek, 11 stycznia 2016

Takie wspomnienia




W pierwszym poście chciałabym się z Wami podzielić bardziej intymną sferą mojego życia. Moja siostra jest  w drugim trymestrze ciąży. Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ długo z mężem starali się  o dziecko. Teraz gdy już pierwszy trymestr minął, mogę wykrzyczeć z radości - tak! Olga jest w ciąży. Jak ja byłam w ciąży, to pierwszym  objawem ciąży u mnie to były nudności. Biegałam do toalety co 15 minut i bardzo drażniące były dla mnie różne zapachy. Nie obyło się oczywiście bez zachcianek. Miałam wielkie ciągoty na słodkie. Nie ważne co to było czy baton, cukierek, ciastko, ważne by było czekoladowe!!
Każda z nas przechodzi pierwszy jak i następny trymestr inaczej. Tutaj odsyłam Was do artykułu, który pomógł mi przetrwać pierwszy trymestr http//mynta.pl/pierwszy-trymestr-ciazy/ . Kiedy potwierdziłam swoje podejrzenia o ciąży u lekarza, zmieniłam swoje odżywianie. Jem częściej, ale mniej. W mojej codziennej diecie pojawiło się znacznie więcej warzyw i owoców. W pierwszych miesiącach byłam bardzo zmęczona i mogłam spać i spać.  Na nudności pomagał mi imbir, ale to sama sobie robiłam takie napary., nie konsultowałam tego z lekarzem, więc jak męczą Was mdłości zapytajcie lekarza o imbir, ale myślę, że przeciwwskazań nie będzie. Jak Wy przechodziłyście pierwsze miesiące?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz