wtorek, 12 stycznia 2016

Nudności

Często miałam nudności na początku ciąży i wiem, ze większość z Was równie ma bądź miało ten sam problem, są jednym z najpowszechniejszych objawów ciąży. Zwykle trwają do 3 miesiąca ciąży i bardzo nas irytują. Pamiętam, ze należy udać się do lekarza gdy wymioty są częste i obfite. W tym poście napiszę Wam jak sobie radziłam spodobali domowymi

- Jadłam małe porcje i starałam się jeść często
- Nie jadłam ostrych i tłustych potraw oraz produktów spożywczych o mdlącym zapachu.
- Piłam herbatki ziołowe oraz bezalkoholowe imbirowe napoje musujące.
- Jadłam często, aby zminimalizować wahania stężenia cukru we krwi. Teraz tez się do tego stosuję.
- Staram się cały czas jeść produkty bogate w witaminę B-6, która zmniejsza nudności i wymioty.
  Witamina ta występuje w kapuście, groszku, kalafiorze, marchwi, ziemniakach., bananach,        
  orzeszkach oraz mięsie. Tak mam zamiar jeść do końca ciąży.
- Piję dużo wody Mieszkanie staram się wietrzyć regularnie i staram się spać przy uchylonym oknie.
  Noszę  luźne ubrania, które pozwalają skórze swobodnie oddychać. Jak Wy sobie rodzicie bądź 
  radzicie podczas tych dokuczliwych nudności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz