wtorek, 19 stycznia 2016

Prezent dla siebie od siebie


Ostatnio zrobiłam sobie sama prezent!!! Trzeba pozwolić sobie czasem na mały prezent. Naprawdę jest mały, a niezbędny jak dla mnie do wykonywania codziennego makijażu. Oczywiście mowa tu o tuszu do rzęs. Pamiętajmy by dobrać odpowiedni do swoich potrzeb. Zamieszczę Wam artykuł, który pomoże w doborze odpowiedniej szczoteczki i rodzaju tuszu
https://midy.pl/jaki-tusz-do-rzes-kupic/ Większość z kobiet ma niestety problem z wyborem odpowiedniej maskary i ten artykuł Wam w tym pomoże. Ja jestem alergiczką, wiec chcąc nie chcąc muszę mieć tusz, który nie zawiera w składzie substancji uczuwających. Wybrałam tusz wydłużający i pogrubiający ze względu na znikomą ilość moich rzęs. No niestety matka natura nie sprezentowała mi  długich, grubych rzęs, dlatego koniecznie tusz musi pogrubiać i wydłużać moje rzęsy. Teraz w promocji jest wiele marek maskar, wiec jest w czym wybierać. Uwielbiam kupować drobiazgi, które cieszą moje oko i kieszeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz